Kan ik een bestelling retourneren?
Ja, U heeft recht op een zichttermijn van 14 dagen ofwel herroepingsrecht. Binnen deze 14 dagen heeft U het recht om het door U aangekochte artikel zonder opgave van reden aan ons te retourneren. Het artikel dient uiteraard ongebruikt en, voor zover mogelijk, in de staat zoals het ontvangen is te worden geretourneerd.
Hoe kan ik een bestelling retourneren?
Wij verzoeken u contact met ons op te nemen door een email te sturen naar info@luggage4all.nl met aanvraag tot retourzending en vermelding van uw bestelnummer. U krijgt dan van ons per email een (DPD) retoursticker doorgemaild. U kunt aansluitend het retourpakket afgeven bij een DPD parcelshop. U kunt op de link hieronder klikken om de dichtstbijzijnde DPD parcelshop bij u in de buurt te achterhalen.
Belangrijk: U kunt het retourpakket dus niet bij bijv. PostNL, Kialapunt of AH afgeven maar alléén bij een DPD parcelshop.
Klik hier voor een DPD parcelshop bij u in de buurt:
https://www.dpd.com/nl_privateklanten#!pickup
Na ontvangst van de retourzending zullen wij de terugbetaling zo snel mogelijk (uiterlijk binnen 14 dagen) uitvoeren. Wij zullen voor de terugbetaling hetzelfde betaalmiddel gebruiken dat u bij de aankoop heeft gebruikt tenzij u in overleg instemt met een andere methode.
Wilt u uw bestelling ruilen?
Heeft u een artikel besteld dat u bij nader inzien toch liever wilt omruilen voor een van onze andere artikelen? Wij verzoeken u dan een email te sturen naar info@luggage4all.nl U krijgt van ons per email een (DPD) retour sticker waarmee u uw bestelling gratis retour kunt sturen naar ons. Na ontvangst van de retourzending sturen wij u dan het nieuw gewenste artikel toe. Bij eventueel prijsverschil wordt met u afgesproken hoe de verrekening zal plaatsvinden.
U heeft een klacht?
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
Luggage4all
Diamantlaan 77
2132 WV Hoofddorp
tel: 023-5654760 / 06-55068903
mail: info@luggage4all.nl
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Luggage4all.nl bij is aangesloten.
Hoe kunt U ons bereiken?
U kunt ons per email bereiken op info@luggage4all.nl of per telefoon op 06-55068903