- 1. Kan ik een bestelling retourneren?
Ja, U heeft recht op een zichttermijn van 14 dagen ofwel herroepingsrecht. Binnen deze 14 dagen heeft U het recht om het door U aangekochte artikel zonder opgave van reden aan ons te retourneren. Het artikel dient uiteraard ongebruikt en, voor zover mogelijk, in de staat zoals het ontvangen is te worden geretourneerd.
- 2. Hoe kan ik een bestelling retourneren?
De retourkosten van uw bestelling nemen wij voor onze rekening.
Wij verzoeken u contact met ons op te nemen door een email te sturen naar info@luggage4all.nl met aanvraag van retourzending en vermelding van uw bestelnummer. U krijgt dan van ons per email een (DPD) retoursticker doorgemaild. U kunt aansluitend het retourpakket afgeven bij een DPD parcelshop. U kunt op de link hieronder klikken om de dichtstbijzijnde DPD parcelshop bij u in de buurt te achterhalen.
Belangrijk: U kunt het retourpakket dus niet bij bijv. PostNL, Kialapunt of AH afgeven maar alléén bij een DPD parcelshop.
Klik hier voor een DPD parcelshop bij u in de buurt:
https://www.dpd.com/nl_privateklanten#!pickup
- 3. Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?
Alle bestellingen van 35,00 euro of hoger versturen wij gratis. Voor bestellingen onder de 35,00 euro rekenen wij 4,95 euro voor artikelen die per pakketpost worden verzonden en 2,95 euro voor artikelen die per briefpost worden verzonden.
- 4. Hoe kan ik betalen?
U kunt kiezen uit 3 verschillende betaalmethoden:
- Ideal
- Directe overschrijving op ons rekeningnummer
- Betaling met creditcard
- Achteraf betaling d.m.v. Remboursbetaling
Tijdens het bestelproces krijgt U de keuze om een betaalmethode te kiezen.
- 5. Wanneer krijg ik mijn bestelling geleverd?
Alle bestellingen die vóór 15.00 uur bij ons zijn geplaatst worden diezelfde dag nog verzonden zodat U de volgende dag meteen al Uw bestelling geleverd krijgt.
Uitzondering: bestellingen die vrijdag na 15.00 uur zijn geplaatst en bestellingen die in het weekend worden geplaatst worden op maandag verzonden en op dinsdag bij U afgeleverd.
Wij maken gebruik van de pakketdiensten DPD (pakketten) en Post NL (briefpost en brievenbus pakketjes) en hebben de ervaring dat 98% op tijd afgeleverd wordt.
- 6. Hoe weet ik of mijn bestelling verzonden is en hoe wordt er verzonden?
Zodra wij Uw bestelling hebben verwerkt en verzonden krijgt U van ons een emailbericht met de melding dat Uw bestelling verzonden is. Indien wij uw bestelling als pakketpost hebben verzonden dan ontvangt u later op de dag een email van DPD met daarin vermeld de track en trace code van het pakket.
Bij afwezigheid zal het pakket mogelijk bij Uw buren worden aangeboden. Wilt u persé niet dat evt. bij Uw buren wordt afgeleverd geeft U dan een afleveradres op waar 100% iemand aanwezig zal zijn om het pakket in ontvangst te nemen (dit kan bijv. ook Uw werkadres zijn) óf U geeft tijdens het bestelproces in het vak “opmerkingen” aan dat U geen aflevering bij de buren wenst.
Indien de bezorger het pakket niet heeft kunnen afleveren bij U of Uw buren, zal hij/zij een notitie bij u in de brievenbus achterlaten met daarop informatie bij welke DPD parcelshop bij u in de buurt U Uw pakket kunt afhalen.
- 7. Ik heb geen verzendbevestiging ontvangen.
Geen bericht van verzending ontvangen? Dan is Uw bestelling waarschijnlijk ná 15.00 uur bij ons binnen gekomen en dan wordt Uw bestelling de volgende dag afgehandeld. Heeft U wél voor 15.00 uur besteld maar niks ontvangen? Neemt U dan contact met ons op zodat wij e.e.a. voor U kunnen nakijken. Let op: bestellingen geplaatst op vrijdag na 15.00 uur of in het weekend worden op maandag bevestigd, afgehandeld en verzonden.
- 8. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, U kunt in het bestelproces de optie Afhalen aanklikken. Hiermee geeft U aan dat U wilt komen afhalen bij ons in Hoofddorp op de Diamantlaan 77. Omdat alleen afgehaald kan worden nadat telefonisch een afhaal-afspraak is gemaakt is het wellicht handig om eerst te bellen voor een afspraak en daarna de bestelling te plaatsen. Heeft U de bestelling al geplaatst belt U dan aansluitend zo snel mogelijk naar ons telefoonnummer 06-55068903 om een afhaal-afspraak te maken.
- 9. Heb ik garantie op het bestelde artikel(en)?
Ja, wij geven een garantie van 6 maanden op al onze artikelen. De garantie gaat in op de aankoopdatum zoals die op Uw faktuur vermeld staat. Bewaart U de faktuur goed. Deze heeft U namelijk nodig mocht U aanspraak willen maken op garantie.
Onder de garantie valt niet:
- te verwachten slijtage bij normaal gebruik van het artikel
- schade aangebracht/veroorzaakt door derden
- schade ontstaan bij de bagage-afhandeling op de luchthaven*
(*deze schade dient U meteen bij het retour ontvangen van Uw bagage te melden bij de betreffende servicebalie op het vliegveld. U kunt daarna wellicht de schade vergoed krijgen via Uw reisverzekering of verhalen op de vervoerder)
- 10. Hoe kunt U ons bereiken?
Email: info@luggage4all.nl
Telefoon: 06-55068903
Via onze Tawk.to/Chatlijn